13/04/2008

Η προδοσία δε γνωρίζει σύνορα-Επεισόδιο δεύτερο







25 comments:

Anonymous said...

Ε τον Μελέτη τον τρελιάρη. Πρόλαβα το καλύτερο γομινάκι αυτή τη φορά ε, μπορώ να τονε πάρω; Πλιιιιιιιιζ;

Τα συχαρίκια μου once again. :D

Jimmy Rose said...

Καλημέρα.
Μα καλά, τι φαντασία είναι αυτή. Οι υπότιτλοι super...
Εγώ θέλω τον Μπάμπη. Γιατρός, μαζεμένος, παιδί για σπίτι!

oni said...

Kala to 1o apla den yparxei htan DIAMANTI alla k sto 3o to shmeio: "Otan me zhthses ap to mpampa mou" m ekane na pnigw ap ta gelia! :P 8eos 8eos! Ma ti anoixtomyaloi pou einai ekei sthn Kroatia! :P

jg said...

exw trela8ei me to teleutaio video! kala, exei ginei i agapimeni mou seira den to sizitw! o iakovos pou einai?

hourglass said...

Θα συμφωνήσω με τον Jimmy, προτιμώ το συνάδελφο. :) Είναι πολύ μπροστά από την εποχή της η σειρά, υποκλίνομαι!

Anilikos said...

Κοίτα, μπορώ να αναθεωρήσω και να αφήσω τον Ιάκωβο, μιας και ο Μπαμπίνος, και γιατρός είναι, άρα του κλάδου μου, και γλύκας και παιδί μάλαμα και χρυσοχέρης.

Τρελό γέλιο στο πρώτο βιντεάκι, πρέπει η γειτόνισσα εδώ να αναρωτήθηκε γιατί βαράω τους τοίχους.Το ίδιο και με το τελευταίο!

Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι είναι ακριβής μετάφραση... Κάτι για ομοφυλόφιλους και γκέι, συμβαδίζουν τραγικά με τα λόγια. ΛΟΟΟΟΟΟΟΛ

Lucha Libre said...

Πάλι πάνω στο καλύτερο μας το 'κοψαν για τις ειδήσεις κυρά Θοδώρα μου. Αμ η άλλη η μουλάρα, ντιπ να μην τονε λυπάται το Μπάμπη. Στύψ'του μαρή μια περδικαλάδα !

Sanity Loss Era said...

"Το μονο συκωτι που χει μεινει ειναι το δικο μου και μου το χεις πρηξει!"

"Που να λυσσαξεις!!"

Δεν υπαρχεις ρε!! Θεος! Μιλαμε τελειο!!

Aviator said...

Καλόοοοο.. ο Γιατρός πρέπει να είναι καρκίνος όπως τον κόβω σαν κι εμένα :P Πολύ καλό!

Ερμής said...

Aπίστευτος!Έχω πεθάνει στο γέλιο!Θέλω κι άλλοοοοο!!!

revqueer said...

Μ' αρέσει που υπάρχει πλοκή και αγωνία για την εξέλιξη! Είσαι άφθαστος!!

Marvin said...

Μερσι πολυ! Οι γκομενοι κατακυρωθηκαν φοβαμαι σε αυτους τους καπαρωσαν πρωτοι. Οσο για τη συνέχεια-μαλλιοτραβηγμα, την έχω και θα τη δείτε στο επόμενο! Υπομονη!

Jimmy Rose said...

Χαίρομαι που τηρείται η χρονική προτεραιότητα...
Τζάμπα ξυπνάω από το ξημέρωμα; Να πετυχαίνω τουλάχιστον τα καλά κομμάτια!

Strahd said...

A, the plot thickens!! Περιμένω με αγωνία την συνέχεια!! :)

g for george said...

"Που να λυσσαξεις!!"

Με όλα πέ-θα-να στο γέλιο, με την παραπάνω ατάκα όμως πρέπει να με άκουσαν σε όλο το σπίτι!

Οφού, έχει πιαστεί το στομάχι μου από τα γέλια!

Να συνεχίσεις ρε Μαρβινάκο, πληηηηηηζ!!!

g for george said...
This comment has been removed by the author.
One Big DJ said...

ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ...μα...

ΝΤΑΞ???

λολλλλ

αναμένουμε το ξεμάλλιασμα...πάλι στο καλύτερο μας κόψανεεε!!

cobden said...

Πωπω, μίρλα ο Μπάμπης!Σίγουρα Καρκίνος, δίκιο έχει ο aviator!

g for george said...

Δεν ξέρεις πόσες φορές έχω δει τα βίντεο από χθες... ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ!!

Cinestef said...

Καλά, εγώ τώρα τι να πω;
Να πάω να κρυφτώ;
Λοιπόν, το ειδικό μας πάνελ εδώ αποφάσισε ότι θα σου δώσουμε 10 με τόνο και με λίγο τρέινινγκ προσλαμβάνεσαι.
Ωραία η μεταφορά από τα Κροατικά. Χρειάζομαι όμως να ξέρεις και λίγα Σουαχίλι γιατί μας έρχονται κι από κει κάτι σαπουνόπερες.
Εύγε!

Squeaky said...

Απίθανη δουλειά Marvin!
Ξέρω ότι εργάζεσαι πυρετωδώς για τον υποτιτλισμό του επόμενου επεισοδίου και ότι είσαι άνθρωπος σοβαρός και πολυάσχολος.
Άν όμως βρείς χρόνο, έλα να παίξουμε και να θυμηθούμε τα μαθητικά μας χρόνια!
Λαμβάνω την τιμή να σου παραδώσω το λεύκωμα που κρύβω κάτω απ΄το κρεββάτι από προχτές, μαζί με τη Σούπερ Κατερίνα και τον μικρό Σερίφη.

Marvin said...

Ευχαριστω πολυ για τα σχολια(και για την προσληψη cinestef)! Το επομενο επεισοδιο, τιγκα στην ιντριγκα και το παθος, καταφτανει! Στεϊ τιουντ!

Mirela said...

Xαχαχαχα η ατάκα με τα συκώτια με τέλειωσε τη ρουφιάνα!!!!!!

Αρκούρης said...

ρε συ, είσαι άπαικτος, εντελώς όμως!!! Το θέλω τρελλά, ολόκληρο κιόλας! Μιλάμε, το αγοράζω αν χρειαστεί!!!! Κάνε κάτι πλςςςςςς...

...The Fallen Queen... said...

1) Η Κυρία Πόπη πάντως...diva ! Με το γουναρικό της..(ελπίζω όχι απ τον Χουντάλα,άκουσα ότι οι γάτες τώρα τελευταία έχουν μειωθεί αισθητά,οπότε καταλαβαίνετε..μακριά) με το ύφος τις..DIVA !!!
2)Ο Ιάκωβος ΚΌΛΑΣΗ ξανά..Αλλά πολύ πηδηκούλας βρε αδερφάκι μου..(αν έχουμε τηλέφωνο,email κτλ,θα σε παρακαλούσα πάρα πολύ Μartin,να μου τα δώσεις..Θέλω να του κάνω μια πρόταση να δουλέψει στο νέο μαγαζί που ανοίγω οσονούπω..¨Τα Λαδωμένα Τεκνά (το παράρτημα)
3)"Ο Κέρατας χωρίς οικογένεια "

αχαχαχαχαχαχα !

ΕΙΣΑΙ ΘΕΌΣ ΜARTIN !

Blog Widget by LinkWithin