31/08/2009

Η προδοσία δε γνωρίζει σύνορα-Επεισόδιο έκτο (επιτέλους)

Μετά τον Ιάκωβο, είναι η σειρά του Μπάμπη να του χτυπήσει το παρελθόν την πόρτα... Ένα παρελθόν που ακόυει στο όνομα Βρασίδας... Ένας αλήτης που τον στιγμάτισε ανεξίτιλα, εκείνον αλλά και τη Λεμονιά... για την οποία επιτέλους μαθαίνουμε το λόγο που ήταν τόσο ξινή στα προηγούμενα επεισόδια... Ε, τέσσερα χρόνια είναι αυτά...

(όπως πάντα, τα προηγούμενα επεισόδια της αγαπημένης σας σειράς στη στήλη δεξιά)









Share/Save/Bookmark

9 comments:

Anonymous said...

Επιτέλους!!!!!!!!!!!!

Πέρασε πολύς καιρός!!! Σε ευχαριστούμε!!! :)))

Jimmy Rose said...

καλή τσούλα και η Λεμονιά...
Εκεί με τα aussiebum παραλίγο να μου βγει ο καφές από τη μύτη.... Εμπνευσμένο...
Καλημέρα

ethanandthecity said...

Ουφ έχω μεγάλη αγωνία για τη συνέχεια. Επίσης να καταγγείλω πολύ μισοριξιά ο Βρασίδας και τζάμπα σφάζονται τα γκομενάκια στην γουστόζικη λύκρα ποδιά του

Neverlandean said...

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Μου έφτιαξες τη μέρα και το χρειαζόμουν! Thank you!

gsus said...

Εξαιρετικός!!!

Ερμής said...

Δύο λέξεις. ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ!

Ωραία κοπέλα η Λεμονιάννα.

another george blog said...

Επιτέλους!!!


Πάρε με πίσω
Όχι που να χτυπιέσαι!!!!

Anonymous said...

σαγαπαω
μου φτιανεις τη διαθεση!

Coffeemug said...

Σήμερα τα ανακάλυψα! ξεκινάει με γέλιο η βδομάδα μου!

Blog Widget by LinkWithin