01/07/2007

Τον ίδιο το θεό







Πάνω σου η γη ξυπνάει
ήλιος μπαίνει από παντού
κάθομαι και σε κοιτάζω, μη με φοβάσαι
Είσαι ακόμα από τον ύπνο
τ΄όνειρο έχει εξατμιστεί
Μάρτιο θυμίζεις, πώς να σε προβλέψω
Ενα απ΄όλα τα βιβλία
που έχω μέσα μου βαθιά
του έρωτα φεγγάρια μαύρα το φωτίζουν
Τίποτα δεν έχει μείνει
κι όμως όλα είναι εδώ
άφησέ με να αγγίξω τα μαλλιά σου

Τον ίδιο το Θεό να είχα απέναντί μου
σου λέω προτιμώ στην κόλαση μαζί σου

Άφωνη η ζωή ρωτάει
τόση ομορφιά από που
βρέχει ο ουρανός ρουμπίνια κι απαντάει
μόνο η αγάπη ξέρει
τώρα έμαθα κι εγώ
πόσο ανάγκη έχω από την αγκαλιά σου

Τον ίδιο το Θεό να είχα απέναντί μου
σου λέω προτιμώ στην κόλαση μαζί σου

Τίποτα άλλο εκτός από εσένα στο φως
τίποτα άλλο που να με σκοτώνει γλυκά

8 comments:

deggial said...

grrrrrrrrrrrrrrrr
mono ayto exo na po...
grrrrrrrrrrrrrrrrr
theiko tragoudi alla...
tespa

Neverlandean said...

Μα καλά, μετά τη Sandra βάζεις Μπλε;
Δεν πειράζει, και μόνο για το "μπουρεκομπεμπέκα" στα συγχωρώ όλα! :)

Τέλειο τραγούδι όντως.
Υπερβάλλει λίγο αλλά ok.

Marvin the martian said...

deggial παιδι μου γιατι συγχυζεσαι; Προς τι το μισος;


neverlanden, γιατι υπερβαλλει καλε; Ειναι ερωτευμενη η γυναικα!

Τζέλα Δελαφράγκα said...

Τέλειο το τραγούδι, χρυσέ μου, τέλειο. Πρέπει να θυμηθώ να πω στην Ζαμπέτα να μου αγοράσει το CD γιατί με τον Vivaldi βαρέθηκα :)

deggial said...

marvin exo tous logous mou...

tzela mhn ton agoraseis ton disko...
ton exo kai de len ta alla tragoudia...

Neverlandean said...

OMG!! Τζέλα Δελαφράγκα!! LOOOOOOOL

Τζέλα Δελαφράγκα said...

γεια σου και σένα χρυσό μου, μπορώ να πω πως η αντίδραση μου ήταν η ίδια όταν είδα πως τελικά υπάρχει ο Peter-Pan. Δεν πιστεύω να είσαι κανένα κακοποιημένο του Jackson.. Ε; :)

Anonymous said...

ModeschmuckEngel die Online-Schatztruhe, voller schmuck thomas sabo detailverliebter „LiebenSachen“ Neben unseren stärksten Marken PILGRIM, thomas sabo shop KONPLOTT, Desigual und NOA NOA gibt`s bei uns noch viel thomas sabo schmuck zu entdecken!Alles was das Frauenherz begehrt. thomas sabo schmuck günstig Hipp,romantisch und verspielt, edel oder glamourös, sabo charm Mode,Schmuck,Taschen,Gürtel und tolle Geschenkideen thomas sabo engelsflügel für Frauen. Immer auf der Suche nach neuen Trends, verwöhnen wir unsere Kunden mit liebevoll ausgesuchten Kleinigkeiten mit thomas sabo schmuck günstig dem gewissen haben Faktor der jedes Frauherz ein klein angebote thomas sabo wenig höher schlagen lässt. Ein Besuch bei angebote thomas sabo armbänder www.liebesache-modeschmuck.de lohnt sich jederzeit. Ganz neu eingetroffen sind die neuen Schmuck Kollektionen Herbst 2010 anhänger kette von Konplott. Miranda Konstandinidou hat sich mal wieder selbst übertroffen. Schauen Sie vorbei und gönnen Sie sich mal wieder was.

Blog Widget by LinkWithin