28/09/2007

Καλα, ειμαι και πολυ ωραιος... (ή μηπως όχι;)

Στο μπλογκ του keen βρηκα ενα site (http://www.myheritage.com) στο οποιο φορτωνεις μια φωτογραφια, τη μελεταει και σου λεει με ποιους σελεμπριτις μοιαζεις. Καλη μαλακιουλα σκεφτηκα, ας το κανω.

Οπως αντιλαμβανεστε, καθε φωτογραφια που βαζεις σου βγαζει αλλο σετ διασημων που σου μοιαζουν, οποτε εγω δοκιμασα τρεις-τεσσερις, ετσι για να βρω το πιο καλο. Στην αρχη σκεφτηκα να βαλω μονο το σουπερ ουαου, αλλα μετα λεω, δε βαριεσαι, τοσο κοσμο εχω θαψει εδω μεσα, ας κανω και λιγο καλαμπουρι με τον εαυτο μου...

Το πρωτο σετ λοιπον που βγηκε με βαση μια φωτογραφια μου ειναι το εξης, το οποιο και σας λεω υπευθυνα εχω βασιμες υποψιες οτι ειναι το πιο εγκυρο. Μα ακουστε που σας λεω, ειναι το πιο σωστο...





Ποιον να πρωτοδιαλεξω; Σιγα, κανεναν δε διαλεγω! Μοιαζω με ΟΛΟΥΣ, ενταξει;


Το δευτερο σετ ηταν ελαφρως πιο μετριο, με διασκεδαστικες εκπληξεις. Πχ, δε θα μπορουσα ποτε να φανταστω οτι μοιαζω με μια κινεζομουρα την οποια ουτε καν ξερω, και η οποια επισης φερνει λιγο σε τραβεστι. Αμ ο γιος του Σανταμ; Μενω και στο Λονδινο, με τετοια ομοιοτητα πρεπει να προσεχω μη με συλλαβουν για τρομοκρατη...

Τεσπα, οι δυο που μου μοιαζουν περισσοτερο, καλοι ειναι, αν και δεν τους ξερω επισης, τους κραταω. Και φυσικα τον Ιθαν Χωκ. Ειναι και αυτο το καταγαλανο ματι μου βρε παιδι μου που δικαιολογει αυτες τις συγκρισεις. Πιο γαλαζιο κι απ τη θαλασσα σου λεω...




Ολα καλα μεχρι εδω; Μια χαρα θα μου πεις... Κρατηθειτε λοιπον γιατι ακολουθει το τσιρκο Μεντρανο. Με τον αιθερα με τρεχανε οι γειτονες για να συνελθω! Απολαυστε:







α) Μοιαζω με την ΑΝΝΑ ΦΡΑΝΚ! Μη γελατεεεεεεε!!!!!!!
Δηλαδη πως να το παρω αυτο; Σαν κομπλιμεντο;
β) Μοιαζω με δυο γεροντακια που δεν τα ξερω καν
γ) Με τον εβαλα-το-δαχτυλο-στην-πριζα Μπενινι
δ) Με εναν ασχετο κινεζο
ε) Με τη σαρδονια μουρη του Κασσαβετις
στ) Με τον ξενερωτο Χακινεν
ζ) Με Σλοβακο πολιτικο οποιος μπορει και να μας εχει αφησει χρονους, δεν ξερω...

ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΔΗΛΑΔΗ, που ειναι η αξιοπιστια και η εγκυροτητα του συγκεκριμενου τεστ; Πως γινεται να μοιαζω ταυτοχρονα σε χολυγουντιανους παιδαρους, ετοιμοθανατους συνταξιουχους, ασιατες με διαταραχες φυλου και Εβραιες προσφυγοπουλες;Ε;Ε;

Οταν εγω λεω οτι η πρωτη συγκριση ειναι και η σωστη εχω λαθος τελικα; Οχι πειτε μου...

Αντε περιμενω να δω και τα δικα σας σετακια!

ΥΓ: Μετα απο επίπονες προσπαθειες (κατα τις οποιες αποδειχτηκε οτι μοιαζω μεταξυ αλλων με τον Λουι ντε Φινες, τον Τζον Γκουντμαν και τον Χουλιο Ιγκλεσιας), ουτε μια φορα δε βγηκε το ιδιο προσωπο για δευτερη φορα, να παρω ενα δειγμα βρε αδερφε με ποιον μοιαζω. Το ξανασκεφτηκα ομως και κατεληξα,επειτα απο ωριμη σκεψη, οτι τελικα μοιαζω στο πρωτο γκρουπ, παει και τελειωσε!

15 comments:

Keen On Boys said...

Εγω βρε με την πρώτη τα πετυχα όλα τα μανάρια (βεβαια οκ.. η φώτο που έβαλα ήταν τίγκα ποζέρικη :Ρ)

Έχει την πλακίτσα του το site πάντως και ο έλεγχος του προσώπου γίνεται βιομετρικά, δηλαδή μετράει αποστάσεις και κατανομή χαρακτηριστικών στο πρόσωπο και άλλα τέτοια κουλά.

Σε ποιόν θεωρείς οτι μοιάζεις (αν μοιάζεις σε κάποιον) περισσότερο;

Neverlandean said...

Έχετε πάθει ταράκουλο όλοι μ' αυτό το τεστ ε; Δεν το καταλάβατε ότι στην πραγματικότητα είναι παγίδα για να ανεβάσετε τη φάτσα σας στο νετ και έτσι να σας έχουν πλήρως φακελωμένους;; Τσ τσ τσ. :PPPPPPPPPPP

Anonymous said...

το οτι σε εβγαλε 47% με εκεινο το τραβελι που δεν την ξερω στο δευτερο σετ δε σε ενοιαξε...
χαχαχα
ιδιοι εισται!!!!

gsus said...

ο marvin μοιάζει στο πρώτο γκρουπ. έσκασα να τον ξεχωρίσω από τον Depp όταν τον πρωτοείδα. στο πρώτο γκρουπ είναι και όλα τα μελανούρια άλλωστε, στα άλλα έχει μόνο ξασπρισμένους και κίτρινους.

Anonymous said...

όλα καλά σε αυτό το ρημάδι το τρίτο σετ, φωτογραφία του Μάρκου Σεφερλή ανέβασες και σου έδωσε αυτά τα αποτελέσματα? Θα συμφωνήσω με τον gsus, διαλέγω κι εγώ κουρτίνα 1

Strahd said...

Φτου φτου να μην σε ματιάξουμε... :p

Εφιάλτης said...

Την ξέρω αυτή την σελίδα!!

Εμένα με βγάζει ότι μοιάζω με τον Jordan.:-)

omerta said...

καλά εμένα με βγάζει ότι μοιάζω με κάποιον μαύρο που δεν τον ξέρω κιόλας

Marvin said...

@keen: Σπουδια το τεστ, βιομετρια my ass! Εγω δεν μοιαζω με κανεναν, αλλα δε σου λεω τι μου λενε για να μη μεπερασετε για ψωναρα :P

@never: αμαμν βρε και συ και οι θεωριες συνομωσια σου... και σου λεω ΟΚ με φακελωσανε. Τι θα με κανουνε?

@Deggial: ουστ βρε!

@ gsus: :P! Ζηλιαρη!

@ethan: merci ethanako, η αποψη σοου ειναι πιο ειλικρινης,αντικειμενικη και αδιαβλητη!

@ strahd: ειμαι καταπτυστος, ξερω!

@εφιαλτης: Νομιζω η δικια μου η Αννα φρανκ δεν συγκρινεται!

@Omerta: καλως τον!

ΠΑΥΛΟΣ said...

Μετά από 5 φωτογραφίες που δεν έμοιαζα με κανέναν στην έκτη έμοιαζα στην Θάτσερ. Πως το εξηγείς? ΛΟΛ

the_lone_deranger said...

Τον Billie Joe Armstrong (στο δεύτερο σετάκι) δεν τον γνωρίζω ούτε εγώ, αλλά ο Michael Ballack είναι ποδοσφαιριστής (έπαιζε στην Στουτκάρδη, μετά στην Bayern και τώρα δεν έχω ιδέα που...)

nikisot said...

xaxaxxaxax eliwsa milameeeeeeeeeeeeee
xaxaxaxax
8a anebasw kai egw ta dika mou an to kanw
exe xarh pou den prollabainw aytes tis meres::P:P:

Marvin said...

@ lone: Σε ευχαριστω για τις πληροφοριες, τουλαχιστον ξερω ποιοι μου μοιαζοθνε!

καλως ηρθες στην παρεα!

@ moody: αντε ανυπομονω!

g for george said...

ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΤΡΑΒΗΞΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΗΛΙΘΙΟ "ΤΕΣΤ". ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ!

Γράφω με κεφαλαία επειδή τσαντίστηκα τώρα που τα θυμήθηκα...

Εννοείται πως για όλα φταίει ο Keen on boys και θα το πληρώσει στο κάρμα του.

Marvin said...

@ τσι: φανταζομαι...

Blog Widget by LinkWithin