20/02/2008

Cultural DNA

Ο αγαπητός xipasmenos με έβαλε στην διαδικασία να φτιάξω το πολιτιστικό μου DNA. Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι μια συλλογή από έργα ή καλλιτέχνες ή άλλα ενδιαφέροντα τα οποία επηρέασαν το ποιος είμαι. Υπό αυτή την έννοια, νατο!




Όποιος θέλει ας το κάνει! Ιδού και το link! Άντε τι κάθεστε; Μαρία; Moody; Πρόβατε; Έντεκα; Περιμένω!

ΥΓ: Αγνοήστε το άθλιο παπούτσι στην αρχή, τι να κάνω οι σπόνσορες βλέπετε, σιχτιρ, που να το ξερε η Nike ότι μια μέρα θα φιγουράριζε δίπλα στον Modigliani...

9 comments:

xipasmenos said...

ειχαμε δεν ειχαμε μπλογκοπαιχνιδο το καταντησαμε....
Είναι απο τα πιο ενδιαφερονται και προτότυπα πράγματα που έχω βρει στο νετ

Marvin said...

μα γι αυτο ακριβως το διαδιδουμε, γιατι εχει ενδιαφερον!

If...ιγένεια said...

Μου άρεσε ο τρόπος που το παρουσίασες.. Καληνύχτα, κουτουλάω..

revqueer said...

Η παρουσία του Dawkins με συγκινεί!

Maria Mikro Analogo said...

Άπαιχτο το μπλογκπαίχνιδο! Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, εννοείται πως θα ακολουθήσει ποστ σύντομα. Φιλιά! :)

nikisot said...

marvinako
mou eyxaristw gia thn prosklhsh:P
xxxxx

Dr_MAD said...

στο τσακ δεν έκανα επισήμανση ιστολογίου με το που είδα μια γυμνή γυναίκα ανάμεσα στις φωτό που έχεις επιλέξει (πόσα κιλά απολίτιστος είμαι πια?). Εμένα θα ήταν τα εξώφυλα των δίσκων της Γιαγκούση πάλι αυτό το roll. Καλό ΣΚ όπως και να'χει l:-)

revqueer said...

Άσχετο! Είδα αυτό το βιντεάκι, ήθελα να το μοιραστώ με κάποιον και σε σκέφτηκα!

Έλεος!

http://www.youtube.com/watch?v=iV8sN1UngFY

Mirela said...

A, μην το λες!
Για πολλούς το παπούτσι αυτό θεωρείται επίσης έργο τέχνης (όχι για μένα, for goodness' sake!)!

Blog Widget by LinkWithin