06/05/2008

On my way to the gym+το σπίτι είχε τη δική του ιστορία


Και ερωτώ: Πώς να συγκεντρωθείς με τέτοιο καιρό; Τους βλέπετε που κανουν πικνικ στο βαθος στην πρώτη φωτό; Θέλω κι εγώωωωωωωωωωω. Άντε να βγάζουμε κουβέρτες και καλαθάκια σιγά σιγά...


Και δύο φωτό από τη γειτονιά μου, μία σημερινή...



...και μια του 1922, τραβηγμένη περίπου στο ίδιο σημείο της Kennington road . Άμα δεν ήταν αυτά τα δέντρα θα βλέπατε ότι δεν έχει αλλάξει τί-πο-τα. Φάτσα γωνία η παμπ που πηγαίνουμε πού και πού, και στα αριστερά δίπλα της το σπίτι που έμενε ο Τσαρλι Τσαπλιν όταν περίπου τραβήχτηκε αυτή η φωτό. Το δικό μου σπίτι είναι ακριβώς απέναντι, εκεί που βλέπετε το φορτηγό.




Το σπίτι του Charlie...




...και το δικό μου, ένα παλιό σινεμά και μετέπειτα Bingo Hall.


Το Regal cinema/ Granada Bingo Hall χτίστηκε το '32 απο τον Bertie Crewe ο οποίος είχε χτίσει και πολλά άλλα σινεμά και θέατρα στο Λονδίνο και σε όλη την Αγγλία. Ήταν χαρακτηρισμένο διατηρητέο καθώς ήταν χτισμένο σε στυλ Art Deco των αρχών του αιώνα, αλλά δυστυχώς τα τελευταία χρόνια είχε παρακμάσει και κατέρρε. Παραχωρήθηκε για τη δημιουργία κατοκιών, αλλά καθώς η Kennington road είναι προστατευόμενη περιοχή αρχιτεκτονικά, οι κατασκευαστές υποχρεώθηκαν να διατηρήσουν την κυκλική πρόσοψη και να χτίσουν το υπόλοιπο με βάση τον προκάτοχό του, εξωτερικά τουλάχιστον.

Ως Regal cinema την περίοδο του Μεσοπολέμου...




...και ως Granada bingo Hall το 1960 (ο πύργος στα αριστρεά πίσω, το Kerrin point, δεν υπάρχει σήμερα, κατεδαφίστηκε μετά από έκρηξη γκαζιού)
φωτό από εδώ



και εδώ φωτογραφίες από την κατεδάφιση.


(Την επόμενη φορά θα γράψω κάτι πιο ενδιαφέρον, το υπόσχομαι! Τι να κανω, ενθουσιάστηκα που βρήκα όλη αυτή την ιστορία...)

16 comments:

revqueer said...

Ζηλεύω ρεεεεεεεεε! Τι όμορφη περιοχή!

salepi said...

η ιστορία ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και επικροτώ την προσπάθεια να συνεχίσεις και με άλλες! ακούς;

ΠΑΥΛΟΣ said...

Τυχερέεεεε!!!!!!!!!

turigr said...

Μια χαρά τη βρίσκω την ιστορία. Και μαθαίνουμε κι εμείς οι "επαρχιώτες" της Ευρώπης!

Anonymous said...

Αρχικά να σχολιάσω πως δεν έπρεπε να τραβάς(!) τις φωτογραφίες με ρύθμιση white balance για υποβρύχιες λήψεις! λολ
Δευτερευόντως, να πως πως αυτού του είδους οι πληροφορίες είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες και αγαπημένες μου. Θυμάμαι πριν κάτι μήνες είχα περάσει ένα 6ωρο στην wikipedia και αλλού διαβάζοντας πληροφορίες μόνο για τους πρώτους σταθμούς μετρό της Βακερλού και Νόρθεν γραμμής στην γειτονιά μου...
Θα αναμένουμε και άλλα τέτοια αρειανέ.

PN said...

Και τώρα ο Βλάκας (εγώ δηλαδή...)!!! Εμένα έπρεπε να λέγανε Αρειανό!!!

Αγγλία μένεις.....;;;;;;;

Είχα την εντύπωση ότι έμενες Ελλάδα. Άμα είσαι στόκος!! Εδώ είχα βγάλει μια καημένη φίλη blogger άντρα και εγώ δεν ξέρω για πόσο καιρό.

Ααααα δεν είμαι καλά γιατρέ μου!!! Πρέπει να το κοιτάξω...

Είδες βρε παιδί μου ότι εκεί τίποτα δεν αλλάζει ή τουλάχιστον απλά καλό-διατηρείται. Εδώ αν δεις φωτό μια περιοχής σήμερα και το 1922, θα είναι αδύνατο να τις ταυτίσεις με οποιοδήποτε τρόπο...

g for george said...

Συμφωνώ με ΟΛΑ τα σχόλια!

Να κάνεις και άλλα τέτοια ποστ!

mahler76 said...

Χάλια σε βρίσκω χάλια... lol
άντε ρε μια χαρά ενδιαφέρον ήταν το πόστ που το βρήκες βαρετό.
Καλή σου μέρα

Strahd said...

Όταν βγάζει ήλιο στην Αγγλία πάντα παρατηρώ ότι όλοι βγαίνουν και λιάζονται μιας και είναι από τις λίγες φορές που θα το κάνουν το χρόνο. :P Τώρα που προλαβαίνουμε αλλιώς του χρόνου πάλι....

kanataki said...

είσαι ρομαντικό αγόρι γαμώ την πουτάνα μου!


υγ και γω όμως, δεν πάω πίσω!

Marvin said...

χαιρομαι που το βρηκατε ενδιαφερον, εγω νομιζα οτι κανεις δε θα το διαβαζε μεχρι τελους!

@rev, pavlos: εγω το εχω πει, δεν το κουναω απο εδω!

@salepi,g: ορεξη να εχεις και η ιστορια του Λονδινου ειναι ατελειωτη...

@turigr, mahler: Thanks!

@konstantinos: γκουχ γκουχ, ποιος επαιζε τελευταια με το κινητο μου και μου απορρυθμισε την καμερα?ε? θυμισε μου να σου δωσω λινκς να διαβασεις ττην ιστορια του μετρο, την εχω κανει και εκει την ερευνα μου!

@strahd: ετσι ακριβως...

@kanataki: ετσι ειμαστε εμεις τα ρομαντικα παιδια!

Marvin said...

@vk: δε με παρακολουθεις γιατρε μου :P . μη νομιζεις παντως, κι εδω εχουν κανει τερατουργηματα σε βαρος της αρχιτεκτονικης, ιδιατρα στη δεκαετια του 70, αλλα μαλλον πηραν χαμπαρι αρκετα νωρις τι κανουν και προσπαθουν να το συμμαζεψουν

Anonymous said...

Ωραίο Post βρε Martin μου!Πολύ ωραίο να ξέρεις που μένεις.Θα κάνεις κιάλλο?
Ε? Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Ε! μου?

Provato said...

τέλειο ποστ, τέλειες φωτό, τέλεια γειτονιά. τυχερέ! :-))

θέλω κι άλλο τέτοιο ποστ. σουν πληζ!

Ιφιμέδεια said...

Πολύ ωραίο ποστ!!! Ξετρελλάθηκα γιατί λατρεύω το Λονδίνο: είναι το ωραιότερο μέρος στον κόσμο.

Marvin said...

καλα βρε θα κανω, αφηστε με να βρω υλικο και θα επανελθω

Blog Widget by LinkWithin