23/08/2008

Γκρίνια

Ώρα για την καθιερωμένη γκρίνια του καλοκαιριού

-Φίλε ελληνάρα οδηγέ-άρχοντα της ασφάλτου: Αυτό το συμπαθές μοχλουδάκι που έχεις πίσω από το τιμόνι σου δεν είναι κουμπί πανικού, δεν θα προκαλέσει την αυτοκαταστροφή του οχήματος σε 10 δευτερόλεπτα. Το λένε φλας και είναι εξαιρετικά χρήσιμο σε περίπτωση που θέλεις να στρίψεις αριστερά, ακόμη και δεξιά! Επίσης, όταν θες να με προσπεράσεις και όταν εκεί που κάθεσαι ήσυχα ήσυχα στην άκρη του δρόμου αποφασίζεις να πεταχτείς σαν την πορδή μέσα στο δρόμο. Αντιλαμβάνεσαι ότι δεν μπορώ να μαντέψω τι έχεις στο μυαλό σου, εκτός από την Έλλη Κοκκίνου, και όσο και να θέλω να μυρίσω τα νύχια μου αδυνατώ γιατί κρατάω το τιμόνι.
Επίσης, εκείνο το χαριτωμένο κόκκινο σηματάκι με τις πολλές πλευρές; Το θυμάσαι; Ναι ναι εκείνο το κοκκινάκι που γράφει STOP επάνω. Κοίτα, μπορεί να είναι παραπλανητικό δε λέω, αλλά πρέπει να ξέρεις ότι δεν είναι διαφήμιση προφυλακτικών. Όταν λοιπόν το βλέπεις μπαστακώσου παρακαλώ και ρίξε ένα βλέμμα μπας κι έρχεται κανένας κακομοίρης. Αι σιχτίρ.

-Τα θερμά μου συγχαρητήρια στη γενιά των 700 ευρώ που για μια ακόμη χρονιά γέμισε αγωνιστικά τη Μύκονο και λικνίστηκε φορώντας τα λιγοστά ρούχα που ο πενιχρός μισθός τους επιτρέπει να αγοράσουν. Επίσης συγχαρητήρια που ανέχεται να πληρώνει μια μαργαρίτα 10 ευρώ στο Γκάζι, τρώγοντας στη μάπα τα καυσαέρια του κάθε παπάρα που κρίνει αναγκαίο να μοστράρει το κάμπριο στην Τριπτολέμου στις 11 το βράδυ. Και τι έχει πια αυτή η μαργαρίτα; Μονόφρυδη παρθένα την έφτιαξε ακολουθώντας αρχαία συνταγή; (α, και να μην ξανακούσω γκρίνια ε;)

-Το Γκάζι είχε τη μοίρα όλων των περιοχών που προβάλλονται ανελέητα από τα media. Φέτος το βρήκα πιο Μπουρνάζι κι από το Μπουρνάζι. Πλήρες με αυτοκίνητα-λατέρνες, χαζογκόμενες, χαζοκάγκουρες και δυνατή μουσική στους δρόμους. Και φοβάμαι ότι δε θα ξαναγίνει ποτέ όπως το ξέραμε. Ας όψονται ο σταθμός του Μετρό και τα Υπέροχα Πλάσματα.

-To Star και οι ειδήσεις του γιατί υπάρχουν ακόμα;

- Γιατί η παρουσίαση του i-phone αποτελεί είδηση για το δελτίο του ΑΝΤ1; Είμαστε τόσο καταναλωτές τελικά;

-Ζούμε την αναβίωση του Ψυχρού Πολέμου, και ένας Παγκόσμιος μοιάζει πιο κοντά από ποτέ. Και η Ελλάδα είναι στη μέση. Γεωγραφικά και διπλωματικά. Το έχει πάρει κανείς χαμπάρι;

15 comments:

PN said...

Καλωσήρθες στο Ελλάντα βασικά. Άφησες το Μέξικο και την Αγγλία και ήρθες στη μάνα πατρίδα για λίγο;

Λοιπόν, οι Έλληνες οδηγοί είναι απλά...Έλληνες, οπότε όλα όσα λες εξηγούνται!!!!

Το θέμα της ακρίβειας έχω τονίσει και εγώ ότι δεν είναι μόνο αποτέλεσμα καρτέλ. Πόσο καρτέλ μπορεί να είναι τα bars στο Γκάζι. Είναι αποτέλεσμα κακής καταναλωτικής ζήτησης. Θες μαργαρίτα με 10 ευρώ και παίρνεις 700 ευρώ μισθό; Καλά να πάθεις. Ή τουλάχιστον μην φωνάζεις για ακρίβεια και χαλάς τη νιρβάνα μου.

Το Γκάζι έχει χαλάσει αισθητά. Δεν έχει γίνει βέβαια Ψυρρή, αλλά δείχνει τάσεις παρακμής. Ευτυχώς κρατιέται ακόμα!!!

Δεν ξέρω αν ζούμε την αναβίωση του Ψυχρού Πολέμου. Νομίζω όμως ότι μια Γαλλική Επανάσταση την βλέπω κοντά!!!

mahler76 said...

Για τους Έλληνες οδηγούς δεν έχω να πώ τίποτα, τα στατιστικά με τα τροχαία μιλάνε από μόνα τους.

Για το Γκάζι επίσης δεν έχω κάτι να πώ αφού το γνώρισα φέτος οπότε δεν έχω μέτρο σύγκρισης.

Για τη γενιά των 700 ευρώ οι κάρτες να είναι καλά.

Επανάσταση δεν βλέπω κοντά όπως ο VK. άλλωστε όσοι θα έπρεπε να την κάνουν ήταν στη Μύκονο με την βοήθεια της κάρτας.

Όσο για τα πολεμικά, τώρα που το θέμα Ισλαμική τρομοκρατία άρχισε να μην τραβάει σε νούμερα τηλεθέασης ξαναθυμηθήκαμε τους κακούς Ρώσους.

Βρε σαν να μην έχει περάσει μέρα σε αυτό το γαμημένο πλανήτη...

jg said...

koita...kai gw otan akouw elli kokkinou de mporw na skeftw tipota allo.
10 eura gia margarita??? eleos omws.
ante gyrna!!!

Marvin said...

και εχω και χειροτερα... 15 ευρω το κοκτειλ στη μαρινα Φλοισβου...

Nikos said...

war sucks. ελπίζω να μην πέσουμε όλοι παγκοσμίως θύματα μίας πολύ καλής προπαγάνδας και τους αφήσουμε να κάνουν καμιά βλακεία και πεθαίνουμε για το τίποτα.

kanataki said...

δε θα σχολιασω
τις δευτερες κανω εξοικονόμηση ενέργειας

ασε που αν εγώ είχα πάει Μεξικό δεν θα γκρίνιαζα....

ΑΚΟΥΣ???

υγ γαμώ τη γκρίνια μου ,γαμώ

ΠΑΥΛΟΣ said...

Αλλαγή τόπου, αλλαγή διάθεσης!!!

ethanandthecity said...

Στην πλατεία του Γκεηζιού εκ δεξιών υπάρχει μαγαζί, το όνομα μου διαφεύγει, όπου ο κόσμος, το στήσιμο και οι μουσικές είναι εντελώς Μπουρνάζι. Βρίσκεται δίπλα σε εκείνο το μακαρονάδικο το όνομα του οποίου επίσης δεν θυμάμαι, συγχώρησε με αλλά είμαι πρώτη μέρα στη δουλειά και μετά βίας που επικοινωνώ με τους γύρω μου πόσο μάλλον να σκεφτώ κιόλας

xipasmenos said...

Σταμάτα πια την γκρίνιααααααααα......

nikisot said...

ayto me to gkazi sa na mou fainetai oti exeis dikio...

g for george said...

Αυτό που σε προβληματίζει για τον Έλληνα δεν καταλαβαίνω ποιο είναι.

Είναι σαν να περίμενες κάτι (άλλο);

Unknown said...

τη τελευταια φορα που χα παει γκαζι με ενα φιλο μου του ειπα οτι οι οδηγοι πολης δε νομιζω οτι προλαβαινουν να ενημερωθουν για οοολα αυτα που ανοιγουν στο γκαζι καθε 3 και λιγο.τι τα θες οτι πουλαει τραβαει και δε πα να χει ενα σκασμο ευρω και μεις να παιρνουμε και λιγοτερα απο 700.
το i phone ειναι πολυς ντορος για το τπτ και δε ξερω γιατι το βγαλανε σε ειδησεις.

Anonymous said...

TA ΣΥΜΠΕΡΆΣΜΑΤΑ ΣΟΥ EINAI ΠΡΌΧΕΙΡΑ. ΕΝΤΕΛΏΣ. Η ΧΏΡΑ ΜΑΣ EINAI ΠΑΝΈΜΟΡΦΗ, ΛΟΓΙΚΌ NA ΈΧΕΙ ΕΛΑΤΤΏΜΑΤΑ OΠΩΣ ΌΛΕΣ OI ΆΛΛΕΣ! ΤΏΡΑ AN ΕΣΥ AΠO ΤΗ ΔΙΑΜΟΝΉ ΣΟΥ EΔΩ ΈΧΕΙΣ NA ΜΑΣ ΠEIΣ ΜΌΝΟ ΑΥΤΑ ΛΥΠΆΜΑΙ... ΓIATI ΜΆΛΛΟΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΊΠΑΝΕ OTI ΈΧΟΥΜΕ ΥΠΈΡΟΧΟΥΣ ΆΝΔΡΕΣ... ΤΕΛΕΊΕΣ ΠΑΡΑΛΊΕΣ... ΕΞΑΊΣΙΟ ΦAΓHTO... ΤΕΛΕΊΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΉ ΖΩΉ ΈΩΣ TA ΞΗΜΕΡΏΜΑΤΑ... ΔHΛAΔH OTI ΖΗΤΆΕΙ ΈΝΑΣ ΤΟΥΡΊΣΤΑΣ!! GREECE RULES, OΣO ΚΑΙ NA ΧΤΥΠΙΈΣΑΙ!

Marvin said...

@all: χαιρομαι που πολλοι απο εσας συμφωνουν

@ ανωνυμος: Ενδιαφερον το διαφημιστικο του ΕΟΤ, θα το εχω υποψη. Πρεπει να ξερεις οτι δεν ειμαι απλα τουριστας, εζησα μεχρι τα 23 μου εδω και μπορω να κρινω. Δεν βρισκω λογο να παρεξηγηθεις. Δεν αμφισβητησα την ομορφια αυτων που λες, τονιζω καποια ενοχλητικα σημεια που καλα θα κανουμε να μην κοροιδευουμε τον εαυτο μας οτι δεν υπαρχουν. Εξαλλου, δεν εχουμε αποκλειστικοτητα σε οσα ομορφα αναφερεις, αυτο στο εχουν πει; Και να τη βρασω εγω τη διασκεδαση μεχρι το πρωι οταν με γδερνουν και μου φερονται σαν σκουπιδι.

Και για να τελειωνουμε: ΔΕΝ ζουμε στην πιο ομορφη χώρα του κοσμου (γιατι απλα τετοια δεν υπαρχει), και ΔΕΝ ειναι ολα ιδανικα. Το ποσο θελουμε να το παραδεχτουμε εχει να κανει με το ποσο αναγκη εχουμε να προσκολλωμαστε στα συνθηματα.

ethanandthecity said...

το σχόλιο του ανώνυμου μου θύμισε κάτι παλιά editorial του Νίτρο. Βγείτε από τη σπηλιά σας Ελληνάρες!

Blog Widget by LinkWithin