19/06/2007

Elitsa-Voda

Εσύ έπρεπε αν κερδίσεις Ελίτσα μου... Και θα σε έβαζα εγώ στη σαλάτα μετά



Εκτος χρόνου και τόπου όπως πάντα, βρήκα το videoclip της φετινής συμμετοχής της Βουλγαρίας στη Eurovision που πολύ μου άρεσε, και είπα να το βάλω. Όντας όμως ελαφρώς παλαιομοδίτικο τραγούδι θα έλεγα, αισθητικής late 90's-early 00's, κάτι μου θύμιζε,μα κάτι μου θύμιζε...Και θυμήθηκα τι μου θύμιζε! Eνα παλαιότερο τραγούδι της Θεοδοσίας Τσάτσου, το Let the music, το οποίο και θα βρείτε στο κάτω μέρος. Μα πείτε μου, δε μοίαζουν πάρα πολύ;;;


ΥΓ: Τελικά η Ελίτσα είναι θρούμπα;












3 comments:

gsus said...

Βρε τι θρούμπα.
Μια ωραιότατη Καλαμών είναι γεμιστή κιόλας.

Neverlandean said...

Της Θεοδοσίας είναι κορυφαίο, την Ελίτσας άστα να πάνε. Πάντως ναι μοιάζουν. Να καταγγείλουμε τη Βουλγαρία στην EBU! Αν την αποκλείσουν θα πάμε μια θέση ψηλότερα! (Τι μπουρτζοβλαχιά!)

Κι εγώ για Καλαμών την κόβω.

Anonymous said...

Ontws ta kommatia einai idia

Blog Widget by LinkWithin