08/07/2011

Coming out...

Το είχα πει θυμάμαι, μέχρι τα τριάντα μου θα έχω ξεμπερδέψει με αυτό... Αλλά δεν φανταζόμουν ότι θα γινόταν κιόλας, και μάλιστα τρεις μέρες πριν τα κλείσω, και μάλιστα στο σπίτι μου στην Αγγλία, με τον άνθρωπό μου στο δίπλα δωμάτιο. Κι έγινε. Ήρθαν όλα στο φως. Δεν το προκάλεσα, αλλά δεν το αρνήθηκα. Μεγάλωσα πολύ για να κάνω πίσω τώρα. Στεναχώρια, θάρρος, λύπη, χαρά, ανακούφιση.

Ο ανήφορος τώρα αρχίζει, αλλά είναι ωραίος ανήφορος...Γιατί αυτή τη φορά είμαι εγώ... Κι έκανα το καλύτερο δώρο στον εαυτό μου... Χρόνια μου πολλά...




Share

8 comments:

mahler76 said...

άντε μπράβο. σε λίγο καιρό εύχομαι να το συνηθίσουν :)
Χρόνια σου πολλά αγορίνα.

Περσέας said...

Χρόνια πολλά!!!Και καλώς ήρθες πίσω

Περσέας said...

στο blogging εννοώ

Unknown said...

Χρόνια σου πολλά.

pølsemannen said...

Χρόνια πολλά!

SK said...

Συγχαρητήρια! Καλό καλοκαίρι.

KitsosMitsos said...

Ο χρόνος αρκεί...

g for george said...

Εύχομαι να είναι όλα καλά. Γράφε τίποτα, πού και πού..

Blog Widget by LinkWithin